Cevni zadrževalec nečistoč
Za varnostno zadrževalno mrežico nečistoč je podjetje Miha Škoda s.p. pridobilo slovenski patent!
Ta mrežica se zelo priporoča vozilom koncerna VW (VW, Audi, Škoda, Seat,VW Gospodarska vozila), saj se pri teh vozilih pojavlja tehnična napaka in okvara turbo polnilnika, to okvaro lahko potrdi vsak uradni serviser vozil VW group. Stroški okvare se lahko občutno zmanjšajo z vgradnjo varnostne mrežice. V naši rubriki so predstavljeni vsi modeli vozil katerim se priporoča.
Lastnosti cevnega zadrževalnika nečistoč
Naloga in namen cevnega zadrževalca nečistoč je zadržati opilke in okruške turbo polnilnika v primeru okvare le tega. Konstrukcijska izvedba zadrževalnika je tako konstruirana, da ne vpliva na delovanje motorja. To pomeni, da ne zmanjšuje pretoka zraka v sistemu in s tem padca moči motorju. Pred proizvodnjo zadrževalnika je podjetje Miha Škoda s.p. izdelalo študijo in simulacijo zadrževalnika na Mariborsko fakulteto za strojništvo, da smo si odgovorili na dvomljiva vprašanja o zadrževalniku. Rezultati študije so pokazali, da sam zadrževalnik nima bistvenega vpliva na delovanje motorja, saj višji padec povzroči hladilnik zraka in različni preseki spojk. V polnilnem sistemu imamo opravka predvsem z maso zraka in z hitrostjo pretoka zraka, ne pa s tlakom. Skozi zadrževalnik se nam poveča hitrost pretoka zraka in nam vseeno zagotovi dovolj zraka za polnjenje motorja. Podjetje je izvedlo preizkušanje na različnih tipih vozil z različnimi motorji in prostorninami. Preizkušalo se je približno 3 mesece in ugotovilo, da delovanje motorja ni moteno s strani zadrževalnika. Opaziti ni bilo opaznejših stranskih učinkov (povečana poraba, izguba moči, neodzivnost motorja), kateri bi lahko negativno vplivali na motor. Podjetje priporoča zadrževalnik lastnikom VW group, pri katerih se je pojavila napaka poškodb turbo polnilnikov, katere proizvajalec ni odpravil. Vozniki teh vozil, so v primeru okvare prisiljeni poravnati ogromen strošek popravila vozila. Če se boste odločili za nakup se obrnite na naše podjetje.
POŠKODBE MOTORJA V PRIMERU NEUPORABE ZADRŽEVALCA NEČISTO
http://skoda-sp.si/index.php/sl/storitve-in-izdelki/cevni-zadrzevalec-necistoc#sigFreeIdb7ff75476a
POŠKODBE TURBINE
http://skoda-sp.si/index.php/sl/storitve-in-izdelki/cevni-zadrzevalec-necistoc#sigFreeIdea6ab6e54b
CENA:
Varnostna mrežica 1kom…………….15€
Za naročilo večje količine kosov se predhodno dogovorimo.
Podjetje Miha Škoda s.p. ni davčni zavezanec, zato se davek pri izdaji računov NE obračunava
Za avtomobile znamk:
ŠKODA | |||
Model: | Motor: | Letnik: | |
Octavia (1U) | 1.9 | TDI | 2004> |
Octavia II (1Z) | 1.9, 2.0 | TDI | 2004> |
Fabia I (1Y) | 1.9 | TDI | 2004> |
Fabia II | 1.9 | TDI | 2006> |
Fabia RS | 1.9 | TDI | 2004> |
Roomster | 1.9 | TDI | 2004> |
Superb | 1.9, 2.0 | TDI | 2000> |
VOLKSWAGEN | |||
Model: | Motor: | Letnik: | |
Passat | 1.9, 2.0 | TDI | 2003>2005 |
Passat | 1.9, 2.0 | TDI | 2006> |
Touran | 1.9, 2.0 | TDI | 2003> |
Golf IV | 1.9 | TDI | 2003> |
Golf V | 1.9, 2.0 | TDI | 2004> |
Golf Plus | 1.9, 2.0 | TDI | 2005> |
Jetta | 1.9, 2.0 | TDI | 2006> |
New Beetle | 1.9, 2.0 | TDI | 2003> |
Eos | 1.9, 2.0 | TDI | 2006> |
Polo | 1.9 | TDI | 2002> |
Caddy | 1.9, 2.0 | TDI | 2004> |
Transporter | 1.9, 2.0 | TDI | 2004> |
Multivan | 1.9, 2.0 | TDI | 2004> |
Caravelle | 1.9, 2.0 | TDI | 2004> |
SEAT | |||
Model: | Motor: | Letnik: | |
Leon | 1.9, 2.0 | TDI | 2005> |
Leon FR | 1.9, 2.0 | TDI | 2006> |
Altea | 1.9, 2.0 | TDI | 2005> |
Altea XL | 1.9, 2.0 | TDI | 2006> |
Ibiza | 1.9 | TDI | 2008> |
Ibiza FR,CUPRA | 1.9 (130KM) | TDI | 2008> |
Cordoba | 1.9 | TDI | 2003> |
Toledo | 1.9, 2.0 | TDI | 2005> |
Exeo | 1.9, 2.0 | TDI | 2009> |
AUDI | |||
Model: | Motor: | Letnik: | |
A2 | 1.9 | TDI | 2001> |
A3 | 1.9, 2.0 | TDI | 2004> |
A4 | 1.9, 2.0 | TDI | 2001> |
A4 | 1.9, 2.0 | TDI | 2004> |
A6 | 1.9, 2.0 | TDI | 2005> |